5. platová trieda (od 839,50 € do 1007,50 €), zaradenie do platového stupňa závisí od počtu rokov praxe uchádzača a v súlade s platnou kolektívnou zmluvou.
Príležitosť pre ľudí z Ukrajiny
nie
Požiadavky na uchádzača
Znalosť práce s PC
Word – pokročilý, Excel – pokročilý, Internet – pokročilý, Strojopis-pokročilý.
Vzdelanie
Stredoškolské s maturitou (výhodou je ekonomické vzdelanie),
Prax: aspoň 2 roky (nie je však podmienkou).
Ďalšie požiadavky
Presné pracovné zaradenie: Zamestnanec administratívy a prvého kontaktu (1 voľné miesto, plný úväzok).
Termín nástupu: 01.01.2025.
Miesto výkonu práce: Robotnícka 62/45, 905 01 Senica.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
evidencia žiadostí klientov, komunikácia s klientmi (osobne, telefonicky a písomne), vedenie pokladne a jej mesačné uzatváranie, vedenie spotreby PHM za služobné mot. vozidlo, mesačné spracovanie dochádzky zamestnancov, inventarizácia majetku a jej ročné spracovanie, ostatné administratívne práce (práca s registratúrnym denníkom, vyraďovanie kariet klientov a ich evidencia, odosielanie pošty, výber peňazí z banky, obstarávanie kancelárskych potrieb).
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
prax v administratíve, bezúhonnosť, zdravotná spôsobilosť, ovládanie štátneho jazyka a pravopisu, schopnosť a ochota učiť sa nové veci, zodpovednosť za svoju prácu
a výsledky, samostatnosť, analytické a logické myslenie, flexibilita, empatia a precíznosť,
PC program: Word – pokročilý, Excel – pokročilý, Internet – pokročilý (podmienka),
Výhodou sú i ďalšie znalosti: práca s registratúrou, s pokladňou, vedením PHM za služobné motorové vozidlo a aktívne ovládanie strojopisu,
Vodičský preukaz sk. B a znalosť cudzieho jazyka nie je podmienkou !
Ponúkané výhody a benefity:
Práca v štátnej a verejnej správe (zriaďovateľ RÚŠS v Trnave), dovolenka nad rámec zákona v súlade s kolektívnou zmluvou, príjemné pracovné prostredie, priateľský kolektív, samostatná kancelária, 7,5 hod. pružný – voliteľný pracovný čas, skrátený pracovný čas v piatky a v letných mesiacoch, koncoročné odmeny, stravné vo forme stravných lístkov, výplata pravidelne a načas do 10. dňa príslušného mesiaca.
Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť o prijatie do zamestnania,
- motivačný list,
- profesijný štruktúrovaný životopis (prehľad predchádzajúcich zamestnaní),
- kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti podľa § 15 zákona 138/2019 Z. z.,
- súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 o ochrane osobných
údajov v znení neskorších predpisov.
Dokumenty potrebné k nástupu do zamestnania môžete doručiť na e-mailovú adresu: [email protected], osobne alebo poštou „doporučene“ na adresu:
Centrum poradenstva a prevencie Senica (CPP Senica)
Označenie obálky: „žiadosť – zamestnanec administratívy a prvého kontaktu“
Robotnícka 62/45
905 01 Senica
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 30.11.2024.
Do výberového konania bude zaradený uchádzač, ktorý doloží všetky potrebné doklady. Je nevyhnutné, aby všetky doložené doklady boli vlastnoručne podpísané (zaslané e-mailom či poštou). Doplňujúce otázky zo strany uchádzača budú zodpovedané priamo na osobnom-pracovnom pohovore.
Ďakujeme všetkým uchádzačom, ktorí prejavili záujem o voľné pracovné miesto. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí budú spĺňať predpísané podmienky.
Títo budú vopred pozvaní na osobný-pracovný pohovor.
Kontakt na zodpovednú osobu:
PhDr. Lucia Bélová – riaditeľka CPP v Senici.
tel. kontakt: 034/651 20 61 alebo 0911 316 150.
e-mail: [email protected], web: https://cpppapse.webnode.sk/
IČO: 421 603 32.